سرهنگ محمد حیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با ورود توده هوای سرد وآغاز بارش برف و باران از روز پنجشنبه راه های استان کرمانشاه به ویژه راه های منتهی به مناطق زلزله زده لغرنده است و رانندگان باید با احتیاط بیشتری حرکت کنند.
وی عنوان کرد: راه های دسترسی به شهرستان های سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و ازگله کوهستانی و بعضاً برف گیر است و از این رو از رانندگان می خواهیم با تجهیزات زمستانی وارد این محورها شوند و آمادگی لازم را برای حرکت در برف، باران، مه گرفتگی و لغزندگی داشته باشند.
رییس پلیس راه استان کرمانشاه اظهار کرد: بر اثر زلزله و پس لرزه ها احتمال می دهیم در برخی از مقاطع محورها شاهد ریزش کوه در جاده ها باشیم از این رو توصیه می شود رانندگان با توجه کامل به جلو آماده رویارویی با این شرایط باشند و از ترمز و تغییر مسیرهای ناگهانی برای رد شدن از این مقاطع خودداری کنند.
سرهنگ‌ حیدری از آمادگی و بکارگیری کامل نیروها و امکانات پلیس راه استان خبر داد و گفت: کماکان برای نظارت و پایش مداوم راه ها در بعد حفظ ایمنی، تیم های گشت پلیس راه در محورهای مورد نظر مستقر هستند و تلاش می کنند با همکاری عوامل راهداری، اورژانس و هلال احمر بستری ایمن را برای تردد انواع وسایل نقلیه بویژه کامیون های حامل بارهای امدادی فراهم آورند.
استان کرمانشاه هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
بارش برف در ارتفاعات و باران در برخی از مناطق استان کرمانشاه از چهارشنبه شب شروع شده است.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.