به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند روز سه شنبه در کارگروه مشترک استانداری، بنیاد مسکن و قرارگاه خانم الانبیا که با حضور فرمانداران و بخشداران در استانداری برگزار شد، افزود: این نشست با عنوان :ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه' به صورت مستمر و منظم برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: مدیریت متمرکز و سرعت عمل در دستور کار ستاد قرار دارد و از ظرفیتهای عظیمی که پای کار هستند به خوبی استفاده می کنیم.
وی گفت: در سوابق کاری قرارگاه خاتم الانبیاء کارهای بسیار پیچیده تر و بزرگتری از زلزله اخیر کرمانشاه قابل مشاهده است، با هماهنگی و مدیریت متمرکز، مدیریت این موضوع به خوبی قابل حل است.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: سرعت عمل فرمانداران و بخشداران در هماهنگی با قرارگاه خاتم و ایجاد و تحقق اسکان موقت از ملاک‌های ارزیابی عملکرد آنها خواهد بود.
بازوند با بیان اینکه در روستاها طرح اسکان موقت توسط بنیاد مسکن تهیه و توسط قرارگاه خاتم اجرا می شود، گفت: اگر اسکان موقت زلرله زدگان به موقع انجام نشود همه باید پاسخگو باشیم.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 484 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و طبق برآورد اولیه دستکم 30 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیدند.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.