به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به مناطق زلزله زده، سردار اسکندر مومنی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: از لحظات آغازین این حادثه تاسف بار نیروی انتظامی کرمانشاه با تمام‌ امکانات پای کار بود و برای کمک به مردم آسیب دیده در میدان حادثه حضور پیدا کرد.
وی افزود: ناجا در 2 زمینه، تامین امنیت مناطق زلزله زده و تامین امنیت محموله های ارسالی تاکنون انجام وظیفه کرده است.
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیرو به اندازه کافی در مناطق زلزله زده حضور دارند، گفت: با دستور فرمانده ناجا حدود 10 هزار نیرو از مرکز کشور و دیگر استان ها به مناطق زلزله زده اعزام شده اند.
سردار اسکندری با بیان اینکه با حضور به موقع پلیس امنیت مطلوبی در جاده ها و سطح مناطق زلزله زده وجود دارد، افزود: در حوزه ترافیکی نیز همکاران ما به خوبی در منطقه حاضر شده اند و اکنون تمامی مسیرهای منتهی به منطقه زلزله زده باز و تردد در آنها روان است.
وی عنوان کرد: با توجه به امنیت مطلوبی که در منطقه فراهم است دستگاه های کمک رسان به خوبی می توانند کار امداد به زلزله زدگان انجام دهند.
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه کمبود چادر احساس می شود، گفت: متاسفانه پیش از این در توزیع اقلام کمکی به مردم مشکل وجود داشت به نحوی که برخی از افراد چند چادر دریافت کردند و به برخی از خانواده ها چادر نرسیده است.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
به گفته معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، بیش از 31 هزار واحد مسکونی در این زلزله به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزیی شده است.
دراین حادثه 433 نفر جان خود را از دست داده و 9 هزار 397 نیز مصدوم شدند.
8066/7460 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.