فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه نظم و امنیت از هر نظر در مناطق زلزله‌زده برقرار است، گفت: نیروی انتظامی کنترل کاملی بر تمامی نقاط حادثه دیده دارد و از جان و مال مردم محافظت می کند.

سردار منوچهر امان اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: نیروی انتظامی از همان دقایق نخست وقوع حادثه زلزله در استان کرمانشاه در کنار دیگر نیروها کنترل این مناطق را تحت نظر گرفت و با اعزام نیروهای واکنش سریع امنیت کاملی را در این مناطق برقرار کرد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه مردم هم همکاری خوبی با نیروی انتظامی داشتند و با وجود شدت مصیبت و عمق فاجعه در امدادرسانی کمک حال ما باشند.

امان اللهی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه درباره اتفاقاتی که زمان توزیع اقلام بین زلزله‌زدگان رخ داد و حواشی بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی براه انداخت، تصریح کرد: متاسفانه روز گذشته عده‌ای از مردم در حین توزیع اقلام و وسایل گرمایشی توسط نیروهای امدادی با برداشتن بیش از حد مایحتاج خود باعث اختلال در نظم شدند که بلافاصله این موضوع به نیروهای انتظامی اطلاع رسانی شد و با حضور بموقع نیروهای انتظامی در این مناطق نظم و امنیت برقرار شد.

سردار امان اللهی در خصوص تجمع عده‌ای از افراد به عنوان اعتراض در مقابل فرمانداری شهرستان سرپل ذهاب عنوان کرد: روز گذشته تعدادی از مردم حادثه دیده زلزله به نشانه اعتراض به روند امدادرسانی در مقابل فرمانداری تجمع داشتند که به آنها حق می‌دهیم چرا که به دلیل حادثه اخیر و از دست دادن عزیزان‌شان تحت فشارهای روحی قرار دارند و نگران وضعیت خانه و زندگی‌ و آینده‌شان باشند. ما وظیفه داریم شرایط بهتری را برای این عزیزان فراهم کنیم و کاملا شرایط آنها را درک می‌کنیم و این عزیزان را به صبر و شکیبایی دعوت می‌کنیم.

وی افزود: البته مردم حادثه دیده از مسئولان در حد توان‌ و امکانات شان انتظار امدادرسانی داشته باشند و در روند اقدامات امدادرسانی به آنها کمک کنند تا مشکلات هرچه زودتر مرتفع شود.

ک

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه دربخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه نیروهای انتظامی در تمامی جاده‌ها و گلوگاه‌های مهم استان مستقر است و امنیت این مناطق را تحت کنترل دارد، گفت: نیروهای یگان ویژه به‌طور تمام وقت در منطقه سرپل ذهاب حضور دارند و مردم اطمینان داشته باشند که به لحاظ امنیتی هیچگونه مشکلی آنها را تهدید نمی‌کند و نیروی انتظامی مطابق وظیفه ذاتی خود آماده ارائه همه گونه خدمت رسانی به مردم مصیبت زده کرمانشاه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.