استاندار لرستان از برگزاری جلسه ستاد بحران در کرمانشاه با حضور رئیس جمهور و رسیدگی همه جانبه به مشکلات حادثه دیدگان زلزله خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، هوشنگ بازوند با اعلام این‌خبر اظهار داشت: جلسات ستاد بحران ظرف روزهای گذشته بطور منظم با حضور وزرای بهداشت، کشور و مسئولان دستگاه‌های مرتبط برگزار شده و عصر امروز نیز این ستاد به ریاست رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد.

 بازوند افزود: امدادرسانی هوایی به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه بی‌نظیر و سنگین بوده و حدود 30 بالگرد کار امدادرسانی و جابجایی مصدومان را انجام می دهند.

 وی ادامه داد: آب و برق بیشتر مناطق این استان وصل شده و تنها در شهرستان سرپل ذهاب و روستاهای اطراف با مشکل قطعی آب و برق روبرو هستند که امیدواریم این مشکل تا ظهر امروز مرتفع شود.

استاندار کرمانشاه در مورد اقلام مورد نیاز برای حادثه دیدگان زلزله تصریح کرد: درحال حاضر نیاز به آب های بسته بندی و اقلام غذایی، کنسرو ، خرما و چادرهای امدادی بیش از دیگر اقلام مورد نیاز است و از مردم عزیز درخواست داریم در این زمینه به هموطنان آسیب دیده خود کمک کنند.

بازوند در خصوص آخرین وضعیت آواربرداری در منطقه عنوان کرد: تاکنون آوار برداری از مسیرجاده‌ها برای تردد راحت‌تر خودروها و نیروهای امدادی انجام شده و امروز آوار برداری از مسکن و خانه های ویران شده انجام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.