به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از دانش آموزان بسیجی اظهار کرد: امروز قدرت بسیج بر همگان روشن و اثرگذاری بالای آن اثبات شده است.
وی ادامه داد: بسیج قدرتی بزرگ است که در دوران هشت سال دفاع مقدس توانست مقابل همه قدرت ها ایستادگی و آن ها را شکست دهد.
آیت الله علما، دلیل اصلی مخالفت و دشمنی سران استکبار با بسیج را نیز تاثیرگذاری بالای آن برشمرد و افزود: ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه دشمنان انقلاب را به شدت ترسانده است چرا که این تفکر و فرهنگ نقشه های آنان را خنثی می کند.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: دشمنان این مرز و بوم هر روز ده ها طرح و ایده برای شکست انقلاب طراحی می کنند اما وجود فرهنگ و تفکر بسیجی بر این ایده ها غلبه و جوانان ما را قدرتمند می سازد.
وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ بسیجی و تشکیل بسیج مردمی در کشورهای منطقه از جمله سوریه و عراق نیز دشمنان را به زانو درآورد تا جایی که امروز درمانده تر از قبل به فکر چاره ای برای خروج از بحرانی هستند که خودشان درست کردند.
آیت الله علما افزود: به برکت تفکر بسیجی روز به روز عرصه بر داعش و سایر نیروهای تکفیری و افراطی تنگ تر از قبل می شود و به یاری خدا به زودی شاهد پاکسازی کامل منطقه از لوث وجود آنان خواهیم بود.
وی در پایان گفت: تا زمانی که از یک بسیج با بصیرت و بیدار در همه صحنه ها برخوردار هستیم پیروز و هیچ قدرتی نمی تواند حرف زوری به ملت ما تحمیل کند.
این دیدار به مناسبت 13 آبان، روز بسیج دانش آموزی و مبارزه با استکبار جهانی در دفتر امام جمعه کرمانشاه صورت گرفت.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.