به گزارش خبرنگار ایرنا؛ علی یزدانی روز چهارشنبه در آیین افتتاح شهرک صنعتی جوانرود به ظرفیت های منطقه اورامانات برای تولید و تجارت اشاره کرد وافزود: در بازدید که سه ماه گذشته از منطقه داشتیم با توجه به این ظرفیت بر لزوم پیگیری جدی احداث شهرک صنعتی جوانرود تاکید داشتیم که در کمتر از سه ماه محقق شد.
وی اظهار کرد : شهرک صنعتی جوانرود 16 سال پیش مصوب شده بود که تا چند ماه پیش هیچ چیزی جز یک تابلو نداشته که امروز به نتیجه رسیده است.
مدرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور اضافه کرد : این آمادگی را داریم که در صورت وجود متقاضی شهرک صنعتی جوانرود را توسعه دهیم.
معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت به مشوق های برای حمایت از سرمایه گذاران اشاره کرد و گفت: درصد حق انتفاع را به عنوان مشوق برای سرمایه گذاران قرار دادیم و 25 درصد مابقی نیز به صورت اقساط دریافت خواهد شد.
یزدانی افزود: پنج درصد به عنوان پیش پرداخت دریافت می شود و بعد از شش ماه تا یکسال تنفس مابقی مبلغ در 48 ماه اقساط دریافت می شود.
وی بر تشکیل کارگروهی برای حمایت از سرمایه گذاری و صادرات تاکید کرد و اظهار کرد: با تشکیل این کارگروه می توانیم شاهد رونق شهرک ها صنعتی و رونق تولید درمنطقه باشیم.
مدیر عامل شهرک های صنعتی استان کرمانشاه نیز به بازدید تیرماه وزیر صنعت، معدن و تجارت و تاکید وی بر بهره برداری شهرک صنعتی جوانرود اشاره کرد و گفت : پس از سه ماه از این بازدید امروز شاهد افتتاح شهرک صنعتی جوانرود هستیم .
بیژن کردستانی افزود: شهرک صنعتی جوانرود مصوبه سال 80 را دارد که 16 سال کاری برای آن انجام نشده است.
وی اظهار کرد: مساحت زمین شهرک صنعتی جوانرود 43 هکتاراست که 13.5 هکتار دراین فاز عملیاتی شده است.
کردستانی یادآورشد: 25 میلیارد ریال برای زیر ساخت های آب و برق و روشنایی ، جاده و فضای سبز این شهرک هزینه شده است.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزارنفرجمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/3033 خبرنگاربهمن کریمی ** انتشاردهنده فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.