به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد تجری روز پنجشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی سرپل ذهاب به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، افزود: نیروی انتظامی باید علاوه بر برخورد قاطع با هنجارشکنان و هرگونه انحراف اجتماعی، حافظ جان و مال مردم نیز باشد.
وی با بیان این که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار جامعه است، اظهار کرد: بخشی از تامین امنیت جامعه حاصل تلاش ماموران نیروی انتظامی است.
وی با اشاره به این که همه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی در قلب مردم جا دارند، بیان کرد: نیروی انتظامی نقش تعیین کننده‌ای در بخش مبارزه با قاچاق و مفاسد اقتصادی، تامین امنیت صاحبان سرمایه و مقابله با برهم زنندگان نظم اقتصادی دارد.
فرماندار سرپل ذهاب نیز در سخنانی گفت: هفته ناجا فرصتی ارزشمند برای حمایت بیش از پیش مردم در اجرای موفق برنامه های پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی است.
اکبر سنجابی ادامه داد: نیروی انتظامی در راستای انجام ماموریت های خود و برقراری نظم، امنیت و آسایش عمومی، مقابله با جرم و ناامنی و مبارزه با مجرمان و برهم زنندگان آسایش عمومی و امنیت تلاش شبانه روزی دارد.
فرمانده انتظامی سرپل ذهاب نیز در ادامه با تشریح عملکرد این نهاد، اظهار کرد: سلامت کارکنان نیروی انتظامی که وظیفه حفظ جان و مال مردم را برعهده دارند، از برنامه های مهم این نیروی خدوم است.
سرهنگ محمدرضا یاری افزود: پلیس نقطه عطفی برای توسعه خدمت رسانی به افرادی است که تمامی عمر خود را صرف حمایت از جان و مال مردم کرده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در غرب استان کرمانشاه دارای 48 کیلومتر مرز با عراق است.
هفته نیروی انتظامی از روز شنبه ۱۴ مهرماه با شعار 'پلیس برای امنیت، امنیت برای همه' آغاز می شود.
7079/7399/3033 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی **انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.