امام جمعه کنگاور در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: شهدا کسانی هستند که با لبیک گفتن به فرمان رهبر و مقتدایشان از با ارزش ترین سرمایه انسانی که جانشان بود گذشتند تا امروز جامعه در آسایش و امنیت کامل بسر برد و وظیفه ما در قبال خانواده معظم شهد او یادگاران آنان بسیار سنگین است.
وی با بیان این که شهدا مبلغان دینی بودند و برای خدا به میدان رفتند، اظهار امیدواری کرد: همه ما ادامه دهنده راه شهدا که در تاریخ ماندگار شدند باشیم و دین خود را نسبت به آن سفر کرده های راه حق ادا کنیم و باید قدردان خدمات آنها باشیم.
وی با بیان این که شهیدان سهم بزرگی در پاسداری از انقلاب اسلامی دارند، گفت: تکریم و بزرگداشت شهید نباید به یک روز خلاصه شود زیرا همه ایام سال به شهیدان و خانواده معظم آنان تعلق دارد و همه ما مدیدن خون شهدا هستیم .
حجت الاسلام لروند افزود: شهدا با جانفشانی، رشادت ها و فداکاری های خود برگ زرینی در تاریخ افتخارات ایران اسلامی افزودند که یاد و خاطره بزرگ مردان عرصه نبرد باید همواره در دل ها زنده بماند.
به گزارش ایرنا، در این آیین باشکوه معنوی، امام جمعه، فرماندار، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، نظامیان، روحانیون، خانواده های معزز و معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان کنگاور حضور داشتند.
شرکت کنندگان در این مراسم ضمن بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردی ها، رشادت ها و جانفشانی های شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با آرمان های والای شهدا و امام راحل (ره) تجدید عهد و پیمان کردند.
شهرستان 76 هزار نفری کنگاور در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه در طول دوران 8 سال دفاع مقدس 420 شهید گلگون کفن و والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.