افشین حسنی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: دیدار مقابل پاس همدان بازی سنگینی بود و از آن جایی که تیم حریف زمانی که در تهران بود عنوان قهرمانی آسیا را نیز در کارنامه دارد، جو مسابقه برای بازیکنان تیم ما مقداری سخت شده بود.
وی ادامه داد: در نیمه اول تیم بعثت سوار بر بازی بود و موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کرد تا نهایتا در اواخر همین نیمه توانستیم به گل برسیم.
حسنی یادآوری کرد: با آغاز نیمه دوم تیم پاس فشار حملات خود را روی دروازه ما افزایش داد تا اینکه در دقیقه 60 به گل تساوی دست یافت.
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه افزود: بازیکنان ما پس از دریافت گل تساوی بازهم حملات زیادی روی دروازه حریف ترتیب دادند تا اینکه در دقیقه 85 برای دومین باز موفق به باز کردن دروازه حریف شدند.
وی خاطرنشان کرد: خوشحالم که توانستیم با این سه امتیاز پنج پله در جدول صعود کرده و به مکان دوم گروه برسیم تا بازهم خود را به عنوان یک تیم مدعی مطرح کنیم.
حسنی تصریح کرد: تیم های نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه و پاس همدان سه تیم مدعی گروه هستند، هرچند نباید از سایر تیم ها غفلت کرد.
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در ادامه گفت: تیم پاس همدان از حمایت همه جانبه مسئولان این استان برخوردار است به گونه ای که شب قبل از اعزام به کرمانشاه معاون سیاسی و امنیتی استانداری و فرماندار همدان در اردوی این تیم حضور پیدا کرده بودند.
وی افزود: متاسفانه این موضوع در خصوص تیم بعثت صدق نمی کند به گونه ای که خالی بودن جایگاه ویژه استادیوم انقلاب از مسئولان استان باعث تعجب مسئولان پاس همدان شده بود.
حسنی تصریح کرد: ما از مسئوان انتظار کمک مالی نداریم اما حداقل می توانیم این انتظار را داشته باشیم که تنها تیم فوتبال استان در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور را از حمایت های معنوی برخوردار کنند.
وی در پایان اظهار کرد: تیم بعثت هفته آینده با نماینده بم که امسال به رقابت های لیگ 2 صعود کرده، مسابقه می دهد و بسیار امیدوارم با برتری در آن دیدار بتوانیم حتی صدرنشین گروه نیز بشویم.
تیم بعثت کرمانشاه در هفته سوم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور روز گذشته با حساب '2 بر یک' از سد پاس همدان گذشت.
رقابت های گروهی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور 33 تیم در سه گروه 11 تیمی برگزار می شود و از هر گروه چهار تیم (مجموعا 12 تیم) به دور دوم صعود می کنند.
تیم های راه یافته به دور دوم در 2 گروه 6 تیمی با هم رقابت می کنند که در پایان تیم های اول و برنده تیم های دوم 2 گروه هفت به مسابقات فصل آینده لیگ آزادگان راه پیدا خواهند کرد.
7458/8066 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.