ابراهیم مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حالی که قرار بود جلسات داخلی شورا برای شنیدن صحبت نامزدهای شهرداری کرمانشاه تشکیل شود با غیبت پنج نفر از اعضای شورا تشکیل نشده است.
وی ادامه داد: در چند روز اخیر هر بار که قرار بود این جلسات برگزار شود بنا به دلایلی هیچ کدام از این پنج نفر در جلسات به بهانه های مختلف حضور پیدا نکردند.
مرادی تصریح کرد: با این وجود از همکارانمان در شورای شهر به صورت رسمی دعوت شده تا امروز و فردا (یکشنبه و دوشنبه) در جلسات داخلی شورا حضور یافته و به بررسی وضعیت نامزدهای شهرداری پرداخته شود که امیدوارم این بار حضور پیدا کنند.
سخنگوی شورای شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: پنج عضو غایب در جلسات اخیر خواهان ابقای شهردار فعلی هستند اما 6 عضو دیگر شورا خواستار شنیدن سخنان و برنامه های سایر نامزدهای تصدی پست شهرداری کرمانشاه می باشند.
وی تصریح کرد: این اختلاف سلیقه باعث شده که نتوانیم با نامزدهای پست شهرداری کرمانشاه به گفتگو بنشینیم و برنامه های آنان را دریافت و نظر نهایی را اعلام کنیم.
مرادی خاطرنشان کرد: تاکنون سه نفر از نامزدها به اسامی علی قبادی، آرام حمیدی و نعمت مرادی در جلسات داخلی شورا حضور یافته و به ارائه برنامه های خود پرداخته اند.
سخنگوی شورای شهر کرمانشاه گفت: قرار بود با هشت نفر برای شهرداری کرمانشاه صحبت کنیم که به دلیل غیبت پنج عضو شورا، تاکنون موفق به انجام این کار نشده ایم.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد سایر اعضای شورا که تمایلی به شرکت در جلسات ندارند، دست از کار خود برداشته و با همدلی و هم افزایی با سایر اعضا به تسریع در روند انتخاب شهردار کمک کنند.
کامران ملکی، ابراهیم مرادی، رسول آزادی، سیدپیمان موسوی، سید حجت الله موسوی اجاق، طیب حیدری، سالار احمدزاده، سید احسان احسانی، غلامرضا امیری، مازیار رضایی و سیدمیثم موسوی اجاق اعضای شورای اسلامی شهر یک میلیون نفری کرمانشاه را در دوره پنجم تشکیل می دهند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.