به گزارش خبرنگار ایرنا؛ اسدالله رازانی در این سفر ابتدا کارگاه تولید روکش ام دی اف را با 13 میلیارد ریال اعتبار افتتاح کرد که برای هشت نفر در این واحد تولیدی شغل ایجاد شده است.
مجتمع آبرسانی آگاه شامل آبرسانی به 48 روستا از دیگر طرح هایی بود که توسط استاندار کرمانشاه افتتاح شد که برای افتتاح این مجتمع 60 میلیارد ریال هزینه شده است.
تاکنون به 31 روستا آبرسانی انجام شده و طرح آبرسانی به 17 روستای دیگر نیز در دست اقدام است که برای تکمیل این طرح 53 میلیارد ریال دیگر اعتبار مورد نیاز است.
گازرسانی همزمان به 34 روستا با حدود 110 میلیارد ریال از دیگر طرح هایی بود که توسط استاندار کرمانشاه در جریان این سفر یک روزه در شهرستان سنقر و کلیایی به بهره برداری رسید.
شهرستان سنقر و کلیایی 212 روستا دارد که 57 روستا سال گذشته گازرسانی شد و 160 روستا نیز در چهار سال دولت تدبیر و امید گازرسانی شده است.
بازدید از تصفیه خانه آب شرب سنقر با 22 درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر برنامه های استاندار کرمانشاه بود که تاکنون برای این طرح 600 میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن نیز به 200 میلیارد ریال دیگر نیاز است.
در مجموع هم اکنون طرح تامین آب شرب شهر سنقر نیز با 58 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.
استاندار کرمانشاه همچنین در این سفر از سد شهدای سنقر و کلیایی بازدید کرد، این سد با 52 میلیون متر مکعب ظرفیت، با هدف تامین آب شرب، گردشگری و کشاورزی زمین های دشت سطر در دست ساخت است.
استاندار کرمانشاه قرار است در ادامه این سفر عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی شرکت کند.
سنقر و کلیایی با 82 هزار نفر جمعیت در فاصله 85 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.
3033/7446/8066 خبرنگاران:هادی رنجبر و فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.