مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: صیانت از نیروی کار و ارتقای مهارت کارگران از طریق آموزش ضمن کار محقق می‌شود.

به گزارش ایلنا، با هدف ترویج آموزش‌های فنی و مهارتی و تربیت نیروهای متخصص، مرکز کارآموزی بین کارگاهی شرکت ایثار با حضور داود ناصری امید مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان کرمانشاه افتتاح شد. 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در مراسم افتتاح این مرکز کارآموزی گفت: این مرکز با پیوند بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و شرکت ایثار ایجاد شد که این همکاری باعث بهره‌وری بیشتر و کیفیت بالاتر محصول تولیدی می‌شود که در نتیجه افزایش اشتغال‌زایی و تولید را به همراه خواهد داشت.

داود ناصری امید افتتاح این مرکز را سبب ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی و به دنبال آن، افزایش کیفیت تولید و در نتیجه افزایش راندمان اقتصادی برشمرد و افزود:‏ صیانت از نیروی کار و ارتقای مهارت کارگران از طریق ایجاد مراکز آموزش جوار کارگاهی و آموزش ضمن کار محقق می‌شود و با توجه به نیازهای آموزشی رشته‌های مختلفی برای کارگران، کارکنان و سرپرستان واحدها ارائه می‌شود.

وی با بیان این مطلب که یکی از راه‌های ریشه‌کنی فقر و پیشبرد اقتصاد، تقویت آموزش نیروی کار و افزایش مهارت‌های فنی آنها است گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان به دنبال ارتقاء سطح آموزش برای به روز کردن شاغلان در حرفه خود و ارتقاء سطح مهارت برای دانش‌آموختگانی است که  قصد دارند وارد بازار کار شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.