به گزارش خبرنگار ایرنا، در مجموع برای اجرای این طرحها در شهرستان های پاوه، گیلانغرب، قصرشیرین، جوانرود و اسلام آباغرب 94 میلیارد ریال هزینه شده است.

**افتتاح و کلنگ زنی سه طرح عمرانی و خدماتی در پاوه
همزمان با چهارمین روز از هفته دولت بهره برداری از 2 طرح عمرانی و خدماتی و کلنگ زنی یک طرح آموزشی با 60 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
معاون فرماندار پاوه گفت: این طرحها شامل خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب ناحیه کارگاهی به طول بیش از 2 کیلومتر و لوله گذاری و جمع آوری فاضلاب 68کوچه سطح شهر پاوه به طول بیش از 10 کیلومتر با 41 میلیارد ریال اعتبار بوده است.
سید نجیب میرانی افزود: طرح احداث معبر داخل روستای شمشیر شامل تعریض بهسازی، جدول گذاری، دیوار چینی و بتن ریزی به طول 500 متر و حجم 1500 متر مربع با مشارکت مردم و دهیاری با یک میلیارد ریال اعتبار طرح دوم افتتاح شده بود.
وی افزود: کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه روستای دوریسان با 17 میلیارد ریال اعتبار نیز امروز به زمین زده شد.

** افتتاح 14 پروژه عمرانی در اسلام آبادغرب
در چهارمین روز از هفته دولت 14 طرح عمرانی در بخش حمیل از توابع شهرستان اسلام آبادغرب هم به بهره برداری رسید.
ابراهیم پیرویسی بخشدار حمیل در گفتگو با ایرنا گفت: این طرح ها در بخش عمران شهری و روستایی می باشد که برای اجرای آنها چهار میلیارد ریال هزینه شده است .
وی مهمترین این پروژه ها را شامل احداث بلوار شهید عباسی به طول 600 متر در شهر حمیل، احداث پارک تدبیر در روستای قلعه هرسم، فاضلاب روستای کندهر و احداث دهیاری روستای کندهر عنوان کرد.

**14 طرح عمرانی در قصرشیرین به بهره برداری رسید
فرماندار قصرشیرین گفت: 14 طرح کشاورزی با بیش از سه میلیارد ریال اعتبار در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان به بهره برداری رسید.
فرامرز اکبری، این طرح ها را شامل افتتاح سامانه های تحت فشار کلاسیک، ایستگاه پمپاژ و طرح های مکانیزاسیون بخش کشاورزی اعلام کرد.
وی اظهار داشت: اعتبار این طرح ها از محل کمک های فنی اعتباری جهاد کشاورزی تامین شده است.

**بهره برداری از پنج طرح بهداشتی درمانی، عمرانی و کشاورزی در گیلانغرب
بهره برداری از پنج طرح بهداشتی، درمانی، عمرانی و کشاورزی با حضور بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان در شهرستان گیلانغرب آغاز شد.
بخشدار مرکزی گیلانغرب در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: این طرح ها شامل افتتاح مرکز فوریت های پزشکی گورسفید، بهسازی و روکش آسفالت معابر روستاهای مرجان گمار، گورسفید و هوشیار و طرح سامانه آبیاری تحت فشار بخش مرکزی این شهرستان است.
علی احمد احمدی، اعتبار هزینه شده برای احداث و تکمیل این طرح ها را پنج میلیارد ریال ذکر کرد.

**بهره برداری از 20 طرح کشاورزی و عمرانی در بخش کلاشی جوانرود
معاون فرماندار جوانرود در آیین بهره برداری از 20 طرح کشاورزی و عمرانی در بخش کلاشی این شهرستان گفت: در مجموع برای اجرای این طرحها 22 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده و زمینه 16 فرصت شغلی را فراهم کرده است.
کمال شهسواری افزود: این طرحها شامل احداث سه پل در روستاهای گردک، دهتوت وعلی آباد ساسل از محل اعتبارات سپاه و مشارکت مردمی وهمچنین 2 بوستان کودک در روستاهای دهتوت وعلی آباد ساسل از محل اعتبارات دهیاری ها و 14 طرح آبیاری قطره ای در سطح 9 /13 هکتار و یک طرح آبیاری تحت فشار در سطح هشت هکتار است.
7459/8066/7448 خبرنگاران: محمدی، زامیاد، کریمی، باباخانی و شهبازپور ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.