علیرضا محبی زنگنه روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سارا شیربیگی بانوی ورزشکار کرمانشاهی است که همراه با تیم ملی فوتسال بانوان ایران عازم اردوی تدارکاتی تایلند خواهد شد.
وی ادامه داد: تیم ملی فوتسال بانوان ایران امشب با 15 ورزشکار عازم تایلند می شود تا اردوی 9 روزه خود را در این کشور برگزار کند.
محبی زنگنه یادآوری کرد: ملی پوشان فوتسال ایران در مدت برپایی اردوی خود سه دیدار تدارکارتی با تیم های ملی فوتسال بانوان تایلند و میانمار برگزار می کنند.
رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتسال بانوان ایران خود را برای حضور در بازی های داخل سالن آسیا که اواخر شهریور در ترکمنستان برگزار می شود، آماده می کند.
وی یادآوری کرد: مهسا نظری دیگر اردونشین کرمانشاهی تیم ملی فوتسال بانوان بود که با نظر کادر فنی به اردوی تایلند اعزام نشد.

** اردوی تایلند به آماده تر شدن ملی پوشان فوتسال ایران کمک زیادی می کند
سارا شیربیگی ملی پوش کرمانشاهی تیم ملی فوتسال بانوان ایران نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اردوی تایلند مطمئنا به هرچه آماده تر شدن ملی پوشان ایران کمک زیادی می کند.
وی با بیان اینکه در اردوی تایلند سه دیدار تدارکاتی نیز برای تیم ملی پیش بینی شده است، گفت: 2 بازی با تیم تایلند و یک بازی با میانمار قرار است انجام شود و همین مسئله کمک می کند تا بازیکنان هرچه بیشتر با یکدیگر هماهنگو به سطح آمادگی مطلوب دست یابند.
شیربیگی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم ملی رفته رفته در حال دستیابی به آمادگی کامل است و قطعا تا زمان برگزاری مسابقات داخل سالن آسیا شرایط بسیار بهتری را پیدا خواهیم کرد.
بازیکن کرمانشاهی تیم ملی فوتسال بانوان ایران افزود: خوشبختانه من نیز از آمادگی لازم برخوردار بوده و پس از هفته های حضور در اردو شرایط مطلوبی دارم.
وی گفت: امیدوارم در بازی های داخل سالن آسیا بتوانیم این بار عنوان نایب قهرمانی سال گذشته را به مقام قهرمانی تبدیل کنیم.
شیربیگی در پایان اظهار کرد: تیم ملی فوتسال بانوان ایران هم اکنون یکی از بهترین تیم های آسیاست و در حال تبدیل شدن به تیمی بی رقیب است که البته این مهم با تلاش های فدراسیون و کادر فنی حاصل شده است.
فرزانه توسلی، لیلا خدابنده، طاهره مهدی پور، سارا شیربیگی، فرشته خسروی، آرزو صدقیانی زاده، فاطمه اعتدادی، نسیم نوازنده، فاطمه پاپی، فرشته کریمی، سهیلا ملمولی، نسیمه غلامی، نسترن مقیمی، فهیمه زارعی و فاطمه ارژنگی نفرات اعزامی به اردوی تایلند هستند.
رقابت های داخل سالن 2017 آسیا نیز با حضور ورزشکاران 61 کشور در 21 رشته ورزشی از 26 شهریور تا پنجم مهر در شهر عشق آباد ترکمنستان برگزارمی شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.