به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، پایگاه خبری پلیس امروز به نقل از سردار حسین اشتری در دیدار با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: امروز نیروهای نظامی ما آماده اند تا با تمام وجود از مرزهای کشور مراقبت کنند و در این زمینه به جانفشانی بپردازند.
وی عملکرد بخش های انتظامی و مرزبانی را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: نیروی انتظامی در سطح کشور اقدام های قابل قبولی انجام داده و عملکرد مطلوبی به جای گذاشته اند.
وی با اشاره به عملیات اخیر تروریست ها در تهران گفت: در این عملیات نیروهای کلانتری حرم با هوشیاری هرچه تمام تر در اقدامی سریع اجازه ندادند که آنان به اهداف خود دست پیدا کنند.
فرمانده ناجا به عملکرد پلیس در زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره کرد و افزود: برقراری امنیت در دوران انتخابات کار بزرگی بود که نیروی انتظامی به خوبی توانست از عهده آن بر آید.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز در این دیدار گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز حساسیت ها را به خوبی درک می کنند و منطقه را به خوبی می شناسند.
آیت الله علما با اشاره به رشادت های نیروهای مسلح، عنوان کرد: برای نیروهای امنیتی که عملیات ها را برای اسلام و اعتلای آن انجام می دهند، خستگی معنی ندارد.
وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز حساسیت ها را به خوبی درک می کنند و منطقه را به خوبی می شناسند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، بیان کرد: خوشبختانه نیروهای مستقر در مرزهای غربی کشور از تجهیزات لازم به منظور انجام مأموریت ها برخوردار هستند.
آیت الله علما تاکید کرد: تمامی قدرت های غرب و شرق به عظمت نیروهای مسلح ایران اذعان دارند.
7445/8066 خبرنگار: سامان رحمتیان ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.