ناصر محمدصالحی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خدابخشی در وزن 84- کیلوگرم و آقایی در وزن 68- کیلوگرم کاتای بزرگسالان، حیدری در بخش کمیته تیمی بزرگسالان و مسکینی نیز در وزن 55- کیلوگرم امیدها حضور دارند.
وی گفت: قرعه کشی مربوط به مسابقات بخش امید و بزرگسالان برگزار و کاراته های کرمانشاهی با شناخت رقبای خود از فردا (جمعه) به میدان می روند.
محمدصالحی ادامه داد: اولین کاراته کای کرمانشاهی که در رقابت های قهرمانی آسیا به میدان می رود علی مسکینی در رده سنی امید است که وی در نخستین دیدارش باید به مصاف ورزشکاری از قزاقستان برود.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه در ادامه همچنین گفت: مسکینی در صورت پیروزی در دیدار نخست و راه یابی به دور دوم باید با حریفی از کشور چین روبرو شود.
وی گفت: در رده سنی بزرگسالان نیز مهدی خدابخشی دیگر کاراته کا کرمانشاهی ابتدا با ورزشکاری از مالزی مسابقه می دهد و در صورت راه یابی به دور دوم به مصاف یکی از رقبای اهل اندونزی و یا هندوستان خواهد رفت.
محمدصالحی به رقابت های بخش بانوان نیز اشاره کرد و افزود: وی در دیدار اول خود به مصاف ورزشکار ژاپنی خواهد رفت و در صورت پیروزی در دور دوم با کاراته کایی از چین مسابقه می دهد.
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به رقابت های بخش کمیته تیمی مردان، یادآوری کرد: سامان حیدری و مهدی خدابخشی عضو این تیم هستند که در مسابقه نخست با هندوستان دیدار می کنند و در صورت برتری دور دوم با یکی از تیم های چین یا تاجیکستان روبرو خواهند شد.
وی همچنین از حضور احسان حیدری و پگاه زنگنه دو مربی کرمانشاهی در ترکیب کادر فنی تیم های ملی آقایان و بانوان ایران به عنوان مربی خبر داد.
محمدصالحی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آسیا از 22 تا 24 تیر با حضور 660 کاراته کا از 27 کشور جهان در شهر آستانه قزاقستان برگزار می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آنها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.