علیرضا محبی زنگنه روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مهسا نظری و سارا شیربیگی 2 ورزشکار کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند که خود را برای حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا آماده می کنند.
وی یادآوری کرد: نظری و شیربیگی سال هاست که عضو تیم ملی فوتسال بانوان ایران هستند و در مسابقات پیش رو نیز به طور قطع جزو امیدهای تیم ایران برای کسب مقام به شمار می روند.
محبی زنگنه با بیان اینکه در مسابقات 2 سال پیش قهرمانی آسیا که ایران برای نخستین بار عنوان قهرمانی را کسب کرد، نظری و شیربیگی هر 2 جزو بازیکنان ثابت تیم ملی بودند، گفت: این بار نیز هر 2 ورزشکار کرمانشاهی آماده هستند تا با درخشش خود افتخاری دیگر برای ورزش استان بیافرینند.
رئیس هیات فوتبال کرمانشاه گفت: اردوی تیم ملی فوتیال ایران برای آمادگی بیشتر جهت حضوری قدرتمندانه در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا از روز گذشته (19 تیر) آغاز شده و تا بیست و پنجم همین ماه ادامه می یابد.
وی یادآوری کرد: رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا در رشته های مختلف قرار است، شهریور امسال در کشور ترکمنستان برگزار شود.
محبی زنگنه همچنین از شهرزاد مظفر به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال بانوان ایران یاد کرد.
رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه در ادامه از برپایی اردوی تیم ملی فوتبال جوانان در بخش دختران خبر داد و گفت: سه ورزشکار کرمانشاهی نیز به این اردو دعوت شده اند.
وی گفت: میترا محمدی، ثنا صادقی و ژینو رستمی ورزشکاران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی دختران ایران در رده سنی جوانان هستند.
محبی زنگنه یادآوری کرد: اردوی این تیم زیرنظر لیلا وقاری از 24 تا 26 تیر در تهران برگزار می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.