به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز دوشنبه در دیدار با معاون حقوقی، مجلس و تفریق بودجه دیوان محاسبات کشور اظهار کرد: اگر در برخورد با تخلفات جدی باشیم، کارها بسیار بهتر و منظم تر انجام خواهد شد.
وی تاکید کرد: مهمترین راه رسیدن به آرامش فردی و اجتماعی، انجام صحیح وظایفی است که بر عهده ما گذاشته شده است.
آیت الله علما خاطرنشان کرد: انقلاب و نظام اسلامی به بهای اندکی بدست ما نرسیده است و همه موظف به پاسداری از آن و حفظ دستاوردهای ارزشمندی هستیم که به برکت انقلاب نصیب ما شده است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآوری کرد: برای به ثمر نشستن درخت انقلاب خون بهترین جوانان این کشور به زمین ریخته شده و امروز پاسداری از درخت تنومند انقلاب بر دوش ماست.
وی یادآوری کرد: از ابتدای انقلاب نیز حضرت امام بر انجام تکالیف به شکل صحیح تاکید داشتند و بارها مسئولان را به این امر فراخواندند.
آیت الله علما گفت: یکی از راه های پیشرفت جامعه نیز عمل به تکلیف است و این خود ما هستیم که با انجام درست وظایفمان می توانیم راه توسعه و پیشرفت را برای خود هموار کنیم.
امام جمعه کرمانشاه در پایان از زحمات 'علی خلیلی' مدیرکل سابق دیوان محاسبات کشور قدردانی و برای 'محمد علمداری' مدیرکل این نهاد آرزوی موفقیت کرد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.