فضل الله رنجبر در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز اکثر مسلمانان در نقاط مختلف جهان به حمایت و یاری مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین می پردازند.
وی با اشاره به آینده نگری حضرت امام (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، یادآوری کرد: بدون شک اگر این دوراندیشی امام راحل (ره) نبود امروز کمتر نگاهی متوجه مردم فلسطین و اشغالگری صهیونیست ها شده بود.
رنجبر ادامه داد: روز قدس روزی مهم در تقویم اسلام است که حضور میلیون ها مسلمان در مراسم راهپیمایی این روز قوت قلبی برای مردم بی دفاع فلسطین و زمینه ساز ترس و وحشت برای صهیونیست ها و سران استکبار است.
فرماندار کرمانشاه گفت: خوشبختانه مردم شریف این دیار با درک موقعیت حساس کنونی به صحنه آمدند و حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین، انقلاب و نظام اسلامی نشان دادند.
وی گفت: تبلیغات دشمنان در رسانه های بیگانه، گرمای هوا، تشنگی، گرسنگی و سایر مسائل هیچ کدام نتوانست کوچکترین خللی در عزم و اراده مردم کرمانشاه پدید آورد و آن ها مصمم تر از همیشه به میدان آمدند و پرشورتر از قبل فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.
رنجبر در پایان ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک شاهد محو رژیم صهونیستی و آزادسازی قدس شریف باشیم.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.