به گزارش ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز پنجشنبه در این پیام افزود: امروز برای کشورهای جهان اسلام یک سنت شده که جمعه آخر ماه مبارک رمضان به فرمان امام (ره) بیدار و دوراندیش ما به عنوان روز قدس نام گذاری شده است.
وی افزود: همانگونه که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نیز فرمودند اگر همه مسلمانان از خانه بیرون آمده و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دهند چیزی از آن ها باقی نمی ماند.
آیت الله علما همچنین با اشاره به فرمایش رهبری در خصوص اهمیت حضور مردم در روز جهانی قدس نیز گفت: ایشان می فرمایند هر یک نفری که روز قدس به خیابان می آید به سهم خود دارد در افزایش امنیت کشور و حفظ دستاوردهای انقلاب کمک کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان یادآوری کرد: فریاد مسلمانان بر سر آمریکا و اسرائیل در واقع فریاد بر سر ظلم و استبداد است چرا که امروز اسرائیل نمود آشکاری از ظلم و تعدی و تجاوز در منطقه است.
وی در پایان اظهار کرد: ان شاالله تمام مردم فهیم و انقلابی کشور و استان در راهپیمایی روز قدس همچون سال های گذشته حضور پرشوری خواهند داشت و با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ برآمریکای خود، انزجارشان را از سر استکبار اعلام می کنند.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمانشاه فردا جمعه (2 تیر) از ساعت 11 ظهر و از مسیر مسجد معتضدی به سمت مسجد جامع برگزار خواهد شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.