به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره)، مرزداران همیشه در صحنه قصرشیرین با ابراز انزجار از کشتار مسلمانان بی دفاع کشورهای اسلامی و مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند که فردا (جمعه) در روز جهانی قدس حماسه ماندگار دیگری رقم می زنند.
مرزنشینان مومن قصرشیرین حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را برای حمایت از مسلمانان مظلوم کشورهای اسلامی به ویژه مردم فلسطین، محکوم کردن ظلم استکبار جهانی و کشتار و قتل عام کودکان و زنان و مردمان بی دفاع را عمل به تکلیف دینی و شرعی می دانند.
مزدران قصرشیرین اعلام کردند که هیچ چیزی مانع از خروش خودجوش آن ها برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس نخواهد شد.
مرزداران روزه دار، مومن و متعهد قصرشیرین با داشتن مذاهب مختلف اسلامی (شیعه ، سنی و اهل حق) روز قدس را روز اعلام همبستگی، انسجام و اتحاد همه مسلمانان برای مقابله با زیاده خواهی استکبار و دشمنان دین و اسلام و مسلمانان دانستند.
مرزنشینان قصرشیرین که این روزها در گرمای بیش از 45 درجه ای هوا روزه دار هستند، افزودند: بی شک در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پرشوری خواهیم داشت و هیچ چیزی نمی تواند مانع از حضور مردم در خلق این حماسی سیاسی مردم شود.
محمد سعیدی جوان قصرشیرینی در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به ظلم صهیونیست ها و دشمنان اسلام و قرآن علیه مسلمانان گفت: روز جهانی قدس یادآور بیش از نیم قرن مظلومیت ملت مسلمان فلسطین در برابر رژیم جعلی و اشغالگر اسرائیل است و ما برای عمل به وظیفه شرعی خود باید در راهپیمایی شرکت کنیم.
زهرا محمدی یکی از زنان خانه دار قصرشیرینی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: طبق فرموده امام راحل 'فلسطین پاره تن اسلام است'، از این رو باید برای دفاع از دین و اسلام در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پرشور داشته باشیم.
احمد فرهادی یک فعال فرهنگی نیز اظهارداشت: من فردا به طور یقین همراه با خانواده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنم زیرا روز قدس یک روز جهانی و متعلق به همه مسلمانان جهان است و همه وظیفه و تکلیف شرعی دارند در هر منصب، مقام و شغلی و با هر آیین ، دین و مذهبی در این راهپیمایی که در واقع اعتراض به کشتار و جنایت علیه انسانیت است، حضور پیدا کنند.
فاطمه مومنی دانشجوی قصرشیرینی نیز به خبرنگار ایرنا بیان کرد: روز قدس روز حمایت از اسلام است و در شرایطی که امروز همه گروه های تکفیری و دشمنان اسلام درصدد خدشه دار کردن چهره اسلام و دین هستند، ما وظیفه داریم برای معرفی چهره واقعی دین مبین اسلام که سراسر مهربانی و صلح و سازی است ، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنیم.
فرماندار قصرشیرین نیز گفت: روز قدس یادگار ارزشمند حضرت امام راحل (ره)، روز اعلام حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و اتحاد و همبستگی مسلمانان علیه ظلم و ستم است.
فرامرز اکبری در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مهم ترین پیام مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس، شکست و نابودی رژیم صهیونیستی، حامیان آن و پایان عمر نظام سلطه، ظلم ، ستم، تجاوز و وحشی گری است.
وی اظهارکرد: همه مسلمانان و به ویژه ملت بزرگ ایران هرگز از حمایت مردم فلسطین دست نخواهند کشید و تا آزادسازی این سرزمین مقدس با صلابت و استوار از فسطین و فلسطینیان حمایت خواهند کرد.
فرماندار قصرشیرین ادامه داد: ملت ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هم پای دیگر مسلمانان دنیا برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان بی دفاع تحت سیطره استکبار به صورت خودجوش در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.
اکبری افزود: ملت ایران اسلامی و به ویژه مرزنشینان ولایت مدار و روزه دار قصرشیرین در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین در روز جهانی قدس باشکوه تر از سال های قبل راهپیمایی می کنند.
وی ادامه داد: مسلمانان باید با عمل به وظیفه دینی و شرعی خود در این شرایط حساس علیه دشمن متحد و منسجم شوند و برای نابودی ریشه کامل استکبار در کنار یکدیگر بایستند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در قصرشیرین ساعت 12 و 30 دقیقه آغاز می شود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با 27 هزار تن جمعیت، بیش از 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.