سید رامین موذنی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رحیمی در وزن 56- کیلوگرم و شکری در وزن 60- کیلوگرم حضور دارند که هردو در مقابل ووشوکاران البرزی پیروز و به عضویت تیم ملی درآمدند.
وی ادامه داد: تیم ملی ووشو جوانان ایران خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی 2017 آسیا آماده می کند.
موذنی ادامه داد: رحیمی و شکری هر 2 جزو ورزشکاران پرتوان و با انگیزه ای هستند که می توانند در مسابقات قهرمانی آسیا برای کشورمان افتخارآفرینی کرده و مدال کسب کنند.
رئیس هیات ووشو استان کرمانشاه در ادامه یادآوری کرد: سال گذشته نیز ورزشکاران هیات 7 نفر- بار به اردوی تیم های مختلف ملی دعوت شدند که همگی آن ها منجر به عضویت در تیم ملی شد.
وی تصریح کرد: رتبه هیات ووشو کرمانشاه در خصوص تعداد دفعات دعوت شده ورزشکارانش به اردوی تیم های ملی در بین هیات های ورزشی کل استان 14 و در خصوص عضویت نیز رتبه دهم را دارد.
موذنی همچنین از کسب 37 مدال توسط ووشوکاران کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی کشور سال گذشته اشاره و اظهار کرد: در این خصوص نیز رتبه هفتم را در بین هایت های ورزشی استان دارا هستیم.
رئیس هیات ووشو استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به وجود 2 هزار و 162 ورزشکار بیمه شده در این هیات تا پایان سال گذشته اشاره کرد و گفت: این تعداد ورزشکار بیمه شده در هیات نسبت به سال 94 بیش از 20 درصد رشد نشان می دهد.
وی در پایان تعداد ورزشکاران بیمه شده استان کرمانشاه در پایان سال 94 را یک هزار و 799 نفر عنوان کرد و گفت: رشد 20 درصدی در افزایش ورزشکاران بیمه شده در پایان سال 95 باعث شد تا هیات ووشو رتبه نهم را در بین هیات های ورزشی استان کسب کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.