به گزارش ایرنا؛ روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روز دوشنبه به نقل از این مخترع گفت: ماسک احیا تنفسی، ابزاری برای برقراری راه هوایی اولیه مطمئن تر و مؤثرتر در بیماران با نارسایی تنفسی و ایست تنفسی با انجام همزمان ساکشن حین تهویه بیمار است.
کاویان نژاد، زمینه اختراع خود را حوزه پزشکی و درمان، اداره راه هوایی در بیماران با نارسایی و ایست تنفسی اعلام کرد و افزود: طراحی این ماسک بدین صورت است که از خروج و نشت هوا از اطراف ماسک هنگام تهویه پیشگیری شده و همچنین امکان ساکشن همزمان با ادامه تهویه و رساندن اکسیژن وجود دارد.
این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، برقراری سریع اداره راه هوایی دقیق تر و مطمئن تر، کاهش خروج هوا از اطراف ماسک، توانایی انجام کار با آن برای افراد مبتدی و عموم و نیز خارج کردن ترشحات همزمان با تهویه ریوی بیمار را از مزایای این ماسک برشمرد.
وی موارد استفاده اختراع خود را در بیمارستان ها، تمام بخش های بالینی، اورژانس های پیش بیمارستانی و حتی بیمارانی که در منزل با نارسایی و ایست تنفسی مواجه هستند و در مکانهایی نظیر استخرهای شنا و مکان های خطرناک کاری بیان کرد.
3033/8066خبرنگار: فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.