به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های سیاسی، عبادی نماز جمعه این هفته کرمانشاه با تاکید براینکه اسلام و مسلمانان در برابر ظلم و کفر تسلیم نمی شوند، اظهار کرد: تحریم های دشمنان موجب شده کشورمان به سمت استقلال و خوداتکایی حرکت کند.
وی اظهار کرد: یک ایرانی مسلمان هیچگاه از بیگانگان فرمان نمی پذیرد و شرایط اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری در پذیرش برجام کاملا مشخص و صریح است.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حرکت عظیم ملت ایران در انتخابات 29 اردیبهشت و حمایت قاطع از نظام جمهوری اسلامی افزود: مسئولان اجرایی و سه قوه نباید این اعتماد مردمی را از یاد ببرند و باید در تحقق خواسته هاِی آنها براساس موازین اسلام از هیچ کوششی دریغ نورزند.
وی با تاکید براینکه همه تصمیمات ما و مسئولان اجرایی نباید از قوانین اسلامی خارج شود، گفت: دین و رهبری امیرالمومنین علی (ع) در طول عمرپربرکتشان، زمان شمول و جهان شمول بود.
آیت الله علما تصریح کرد: پس از گذشت قرن ها، باز هم خطبه های توحیدی امیرالمومنین علی (ع) بیان می شود چرا که ایشان از مرجعیت فکری برخوردار بودند و خطبه های وی به همه زمان ها تعلق دارد.
به گفته وی، حضرت علی (ع) از نزدیکترین دوستان به پیامبر(ص) بوده و امین خدا و بزرگترین سخنگوی اسلام پس از وفات رسول خدا (ص) قلمداد می شود.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دشمنان و تروریست ها نمی توانند خدشه ای به اسلام بزرگ وارد کنند از اقدام نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در حوادث اخیر تهران قدردانی کرد.
آیت الله علما، از 27 خرداد به عنوان روز جهاد کشاورزی و شهادت شهید چمران یاد کرد و افزود: 31 خرداد سالروز بسیج اساتید و صدور رای شورای اسلامی است که در چنین روزی رای عدم کفایت رییس جمهور بی کفایت و دست پرورده آمریکا صادر شد، همچنین اول تیرماه آغاز هفته قوه قضاییه و شروع هفته صرفه جویی می باشد.
امام جمعه کرمانشاه با تاکید براینکه ملت ایران هیچ گاه در دفاع از مردم مظلوم فلسطین کوتاه نمی آیند، افزود: این ملت با شرکت گسترده در راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان باز هم حمایت خود را از فلسطینیان اعلام می کند.
8066/7460 خبرنگار:زهره کریم زاده ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.