حسین فشی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی جوانان، فردا (23 خرداد) برای برپایی اردویی یک هفته ای به کرمانشاه سفر می کنند.
وی خاطرنشان کرد: بین هشت تا 10 نفر از بوکسورهای جوان ایران در اردوی کرمانشاه حاضر خواهند شد.
فشی خاطرنشان کرد: رقابت های انتخابی تیم ملی صبح امروز با حضور 16 بوکسور در هشت وزن برگزار شد و نفرات مورد نظر کادر فنی برای شرکت در اردوی آمادگی کرمانشاه مشخص شدند.
رئیس هیات بوکس کرمانشاه یادآوری کرد: تیم ملی بوکس جوانان ایران خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که تیر ماه برگزار می شود، آماده می کند.
وی ادامه داد: ملی پوشان بوکس ایران قرار است ششم تیر ماه امسال به کشور تایلند محل برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شوند.
فشی در ادامه از دعوت بوکسور نوجوان کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران نیز خبر داد و گفت: متین جوهری تنها بوکسوری از کرمانشاه است که به این اردو دعوت شده است.
رئیس هیات بوکس کرمانشاه ادامه داد: اردوی تیم ملی نوجوانان ایران از فردا (سه شنبه) با حضور 17 ورزشکار از 12 استان کشور آغاز می شود.
وی در پایان و با بیان اینکه تمرینات تیم ملی بوکس نوجوانان ایران در سرسرای بوکس شهید همت واقع در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می شود، گفت: این اردو تا پایان خرداد به طول می انجامد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.