رسول مرادی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خبرهای منتشر شده در خصوص نتایج انتخابات شورای شهر کرمانشاه فاقد هرگونه اعتبار است و نباید به آن ها توجهی کرد.
وی با اشاره به بازشماری تمامی صندوق های اخذ رای شورای شهر کرمانشاه گفت: 446 صندوق در مراحل مختلف با حضور نمایندگانی از هیات نظارت استان، شهرستان و هیات اجرایی و همچنین نماینده دادستانی و جمعی از نامزدهای معترض مورد بازشماری قرار گرفت.
سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه یادآوری کرد: بازشماری تمامی صندوق های اخذ رای نظر این هیات بود تا حقی از کسی ضایع نشود و از آرا مردم نیز صیانت شده بود.
وی با بیان اینکه نتیجه نهایی همچنان در دست بررسی قرار دارد، گفت: به محض اتمام کار، به اطلاع عموم خواهد رسید.
مرادی همچنین در خصوص طولانی شدن روند اعلام نتایج نهایی بازشماری صندوق های رای، گفت: هیات نظارت هرگز سرعت را فدای دقت نمی کند و برخی کارهای تطبیق دادن ممکن است به طول بینجامد ولی با این حال سعی می شود نتایج نهایی به زودی اعلام شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.