ملاعادل غلامی روز جمعه با حضور در شعبه شماره 10 قصرشیرین پس از انداختن رای خود به صندوق با اشاره به استقبال پرشور مردم در انتخابات و تقدیر از آنان، افزود: حضور در انتخابات ادای دین به شهدا، امام راحل و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
وی اظهار کرد: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی بار دیگر علاقه مندی خود را به نظام و آرمان های والای انقلاب نشان می دهند و بار دیگر اقتدار خود را در برابر بدخواهان این ملت بزرگ به منصه ظهور می رسانند.
امام جماعت اهل سنت قصرشیرین اضافه کرد که امروز روز نمایش وحدت مسلمانان با هر عقیده و مذهبی است و از این رو مردم ما حضوری فعالانه در پای صندوق های اخذ رای خواهند داشت.
غلامی، از اقشار مختلف مردم خواست با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهند.
وی امنیت و آرامش کنونی کشور را در سطح جهان بی نظیر توصیف کرد و گفت: برای حراست از این امنیت باید امروز همه دین خود را ادا کنیم و تنها راه آن مشارکت گسترده ، فعالانه و پرشور در انتخابات است و برای تعیین سرنوشت آینده خود در پای صندوق های رای حضور پیدا کنیم.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، امروز جمعه 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066 خبرنگار: نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.