بهرام فاضلی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: نیروهای امنیتی، سپاه پاسداران، ارتش و ناجا به صورت واحد برای برقراری امنیت انتخابات تلاش می کنند و از اشراف اطلاعاتی کامل برخوردارند.
وی اعلام کرد: خوشبختانه با تلاش تمامی دستگاه های امنیتی تاکنون هیچ مورد امنیتی در رابطه با انتخابات رخ نداده است و پس از این نیز رخ نخواهد داد.
مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه گفت: خوشبختانه شرایط در دورافتاده ترین نقطه مرزی تا مرکز استان برای حضور پرشور، امن و با اقتدار مردم پای صندوق های رای فراهم است.
فاضلی با بیان اینکه حضور پر شور پای صندوق های رای باعث اقتدار جمهوری اسلامی ایران خواهد شد، عنوان کرد: مردم در این دوره از انتخابات نیز همچون دوره های قبل با حضور پای صندوق های رای دشمنان ایران اسلامی را ناامید می کنند.
وی افزود: افراد واجد شرایط رای دادن در ساعات ابتدای روز جمعه 29 اردیبهشت ماه پای صندوق های رای حضور پیدا کنند.
مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه مردم باید هوشیار باشند، از آنان خواست که در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با دستگاه های امنیتی و انتظامی در میان گذارند.
دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در سطح کشور برگزار می شود.
دوره قبلی انتخابات یعنی چهارمین دوره انتخابات شوراها نیز همزمان با دوره یازدهم ریاست جمهوری در 24 خرداد سال 92 برگزار شد.
در دوره قبل آرا مردم استان کرمانشاه از هزار و 827 شعبه شامل 847 شعبه در مناطق شهری و 980 شعبه در مناطق روستایی جمع آوری شد.
براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری، استان کرمانشاه یک میلیون و 952 هزار و 434 نفر جمعیت دارد که در 30 شهر و 2 هزار و 622 روستا سکونت دارند.
بیش از پنج هزار نفر اکنون عضو شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه هستند.
7445/8066 خبرنگار: سامان رحمتیان ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.