محمد سهراب بیگ روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سونیا گماری ورزشکار کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی به اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کانوپولوی بانوان ایران دعوت شده است.
وی افزود: این مرحله از اردوی تیم ملی با حضور 12 ورزشکار از هفت استان کشور و به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
سهراب بیگ ادامه داد: ملی پوشان کانوپولوی ایران از اول تا دهم خرداد تمرینات خود را زیرنظر دلارام مرزآبادی سرمربی تیم پیگیری می کنند.
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه با بیان اینکه تیم ملی کانوپولوی بانوان ایران خود را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنند، گفت: این رقابت ها از 17 تا 20 آبان در کشور مالزی برگزار می شود.
وی در پایان با ابراز رضایت از آمادگی گماری ورزشکار کرمانشاهی، وی را از بهترین ورزشکاران کانوپولوی ایران معرفی کرد و گفت: وی یکی از امیدهای تیم ایران در رقابت های قهرمانی آسیاست.

** کسب مقام سومی تیم فوتسال بانوان با حضور ورزشکار کرمانشاهی در تورنمنت روسیه
دبیر هیات فوتبال استان کرمانشاه گفت: تیم ملی فوتسال بانوان ایران که سارا شیربیگی بازیکن کرمانشاهی را در ترکیب خود داشت عنوان سوم تورنمنت چهارجانبه روسیه را از آن خود کرد.
حسین بیگلری در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: تیم ملی فوتسال بانوان ایران سه مسابقه برگزار کرد که در یک دیدار پیروز و نتیجه 2 دیدار را نیز واگذار کرد.
وی گفت: بانوان فوتسالیست ما در مسابقه اول هفت بر صفر مغلوب اسپانیا و در مسابقه دوم با نتیجه چهار بر صفر مغلوب روسیه شد.
دبیر هیات فوتبال کرمانشاه ادامه داد: تیم ملی فوتسال بانوان ایران در سومین و آخرین دیدار خود چهار بر صفر جمهوری چک را شکست داد و بر سکوی سوم ایستاد.
بیگلری در پایان اظهار کرد: سارا شیربیگی ورزشکار کرمانشاهی به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیم ملی در این سه مسابقه قرار داشت.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.