علی محمد زورآوند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای امروز و فردا هوای استان قسمتی تا نیمه ابری بتدریج ابری همراه با رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می شود.
وی افزود: در برخی نقاط نیز شاهد وزش باد نسبتاً شدید و رگبار و تگرگ خواهیم بود که این وضعیت ممکن است برای مناطق شمال غرب استان نظیر پاوه، اسلام آبادغرب و جوانرود با آبگرفتگی معابر عمومی نیز همراه گردد.
زورآوند ادامه داد: همچنین در ساعاتی از روز جمعه، مجدداً شرایط برای وقوع رگبارهای باران همراه با رعد و برق و احتمالاً تگرگ در سطح استان فراهم می گردد.
معاون هواشناسی کرمانشاه در ادامه به وضعیت دمای هوا در نقاط مختلف استان نیز اشاره کرد و گفت: انتظار می رود با توجه به بارش های اخیر و ادامه آن در امروز و فردا دمای هوا در نقاط مختلف استان برای فردا چهار تا پنج درجه نسبت به امروز کاهش یابد.
وی گفت: امشب دمای شبانه تغییر چندانی نخواهد داشت اما برای فردا شب شاهد حنک شدن 2 درجه ای دما خواهیم بود.
زورآوند گرمترین نقطه امروز استان را سومار با دمای 35 درجه بالای صفر عنوان و اظهار کرد: امشب نیز شهرستان های اسلام آباد غرب، کنگاور و سنقر و کلیایی با دمای 10 درجه بالای صفر خنک ترین نقاط استان خواهند بود.
معاون اداره کل هواشناسی استان در خصوص دمای هوای شهر کرمانشاه نیز گفت: دمای هوا امروز در گرمترین ساعت به 25 درجه و امشب در خنک ترین حالت به 12 درجه بالای صفر خواهد رسید.
وی همچنین میانگین بارش های سال زراعی جاری در استان (اول مهر 95 تا 14 اردیبهشت 96) را 433 میلی متر عنوان و اظهار کرد: این مقدار بارش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 38 درصد کاهش نشان می دهد اما تقریبا با میانگین بارش های دوره بلند مدت برابری می کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/3033 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده: فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.