به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله رازانی روز چهارشنبه در جریان بازدید از پروژه های مهم در دست اجرای شهر کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: امروز از هفت پروژه مهم شهر کرمانشاه بازدید کردم، سرعت اجرای این پروژه ها خوب است و امیدوارم در زمان مقرر به بهره برداری برسند.
او به مساحت 110 هکتاری دهکده المپیک کرمانشاه اشاره کرد و گفت: ساخت پروژه های دهکده اعتبار ملی ندارند و باید با مشارکت بخش های مختلف ساخته شود که خوشبختانه تاکنون چند سرمایه گذار هم تمایل خود را برای سرمایه گذاری در این پروژه ها اعلام کرده اند.
او استخر قهرمانی و سالن شش هزار نفری به عنوان پروژه های مهم در دست اقدام این دهکده نام برد و گفت: اعتبارات سالن شش هزار نفری از محل اعتبارات سفر مقام معظم تامین می شود و هرسال اعتبار خوبی به آن اختصاص می یابد و از پیشرفت خوبی برخوردار است و امسال به بهر برداری می رسد.
وی در ادامه در خصوص استخر قهرمانی دهکده المپیک کرمانشاه نیز گفت: سرعت اجرای این پروژه کند است و قرار است در دیداری با وزیر ورزش و جوانان نسبت به تامین بودجه و رفع مشکلات سر راه آن اقدام کنیم.
رازانی در مورد پروژه راه آهن کرمانشاه نیز گفت: این پروژه با پیشرفت قابل قبولی و سرعت خوبی در حال اجراست و هیچ مانع و مشکلی بر سر راه اجرای پروژه راه آهن وجود ندارد.
او با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی پشتیبانی خوبی از این پروژه به عمل آورده گفت: اکنون در سه جبهه عملیات ساخت این پروژه به سرعت در حال انجام است.
استاندار کرمانشاه بارندگی را یکی از دلایل کُندی پروژه راه آهن عنوان کرد و گفت: تاریخی که برای افتتاح پروژه اعلام کردیم به منظور شتاب بخشی به اجرای پروژه بود که خوشبختانه این امر محقق شد.
به گفته استاندار کرمانشاه راه آهن کرمانشاه در بهار سال جاری افتتاح خواهد شد.
رازانی در ادامه گفت: افق های خوبی پیش رو استان کرمانشاه است و امیدواریم در سال 96 بخش زیادی از پروژه های در دست اجرا را افتتاح کنیم.
وی از شهرداری کرمانشاه به واسطه اجرا و فعال کردن پروژه های عمرانی قدردانی کرد و گفت: شهردار کرمانشاه مسیر درستی در جهت بهبود اوضاع شهر کرمانشاه در پیش گرفته و در طول یک سال اخیر اقدام های مفید و موثری انجام داده است.
3033/8066/3209 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.