صائب مدرسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: در مراسم صعود به یادمان بازی دراز در هشتم اردیبهشت ماه چهار پست امدادی شامل چادر، تخت، تکنسین اورژانس و یک دستگاه آمبولانس مستقر خواهد شد و در محل یادمان نیز یک پست امدادی به‌همراه 6 تخت برای خانمها و 10 تخت برای آقایان استقرار دارد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: یک دستگاه بالگرد به همراه تکنسینهای اورژانس در هوانیروز کرمانشاه برای امدادرسانی مستقر است که بنا به ضرورت در بازی دراز حاضر خواهد شد و پایگاه سیار اورژانس کرمانشاه در قالب اتوبوس آمبولانس در پایین کوه بازی دراز خواهد بود.

مدرسی افزود: پنجاه تکنسین اورژانس کرمانشاه در کنار سایر دستگاه‌ها همچون هلال‌احمر به کاروانهای راهیان نور در سالروز عملیات بازی دراز خدمات ارائه خواهند کرد و به بیمارستانها و مراکز بین‌راهی اورژانس نیز اعلام آمادگی شده و مرکز فرماندهی عملیات فوریتهای پزشکی نیز 24 ساعته فعال خواهد بود. 

وی با اشاره به پوشش اورژانس کرمانشاه از ورودی استان در شهرستان کنگاور تا خروجی شهرستان سرپل‌ذهاب در سه‌راهی قره‌بلاغ در سالروز عملیات بازی دراز گفت: کاروانهای راهیان نور بسیاری از سراسر کشور در این مراسم معنوی حاضر می‌شوند که در همکاری با پلیس‌راه و هلال احمر درصدد خدمت‌رسانی به آنها هستیم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمانشاه در مورد بزرگداشت سالروز شهادت شهید شیرودی بیان کرد: این مراسم در هفتم اردیبهشت ماه در روستای زرین‌جوب سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود که با سه دستگاه آمبولانس و استقرار یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در سه‌راهی زرین‌جوب پوشش داده خواهد شد.

مدرسی با بیان اینکه سالروز عملیات بازی دراز هر سال گسترده‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود افزود: امسال هماهنگی بسیار بهتری برای برگزاری این مراسم در سطح استان کرمانشاه وجود دارد و همکاران ما بی‌صبرانه منتظر برگزاری این مراسم معنوی در یادمانهای شهید شیرودی و شهدای بازی دراز هستند.

وی از پوشش مراسم سالروز عملیات بازی دراز در شب هفتم اردیبهشت ماه در شهر سرپل‌ذهاب با 6 دستگاه آمبولانس خبرداد و عنوان کرد: سال گذشته کتاب زندگینامه شهید شیرودی در شمارگان 2500 نسخه توسط اورژانس کرمانشاه چاپ و در بین حاضران در سالروز عملیات بازی دراز توزیع شد.

انتهای پیام /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619542
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.