سردار سرتیپ ساسان مومن روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا در آستانه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: اسلامی بودن، نوآوری، خلاقیت و به روز بودن، صبر و بصیرت، حفظ آمادگی و حرکت در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا از دیگر ویژگی های ارتش جمهوری اسلامی است.
وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی امروز به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام هستند ولی ارتش توانست با تلاش و فداکاری، شعار ما می توانیم را به منصه ظهور برساند.
فرمانده تیپ 71 مکانیزه پیاده پادگان ابوذر با بیان این که القای یاس و ناکارآمدی از دسیسه های دشمن در جنگ روانی است، بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با اتکا به قدرت دفاعی که حاصل تلاش متخصصان داخلی است ، در منطقه حرف اول را می زند و می کوشد تا در عمل به فرامین فرماندهی معظم کل قوا، از تمام توانمندی ها و ظرفیت های خود در جهت اثبات شعار ما می توانیم بهره گیرد.
سرتیپ مومن گفت: ارتش امروز از پشتوانه حمایت رهبری برخوردار است و نقش این نیرو در هشت سال جنگ تحمیلی در پاسداری از کیان اسلامی بر کسی پوشیده نیست.
وی با تشریح برنامه های گرامیداشت روز ارتش در سرپل ذهاب گفت: رژه نیروهای مسلح، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و امام جمعه، اهدای خون توسط نیروهای این تیپ، برگزاری محافل قرآنی و مسابقات ورزشی و فرهنگی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در 29 فروردین برای گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی در این شهرستان است.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.
7079/7399/3012/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.