به گزارش خبرنگار ایرنا؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آیین افتتاح این دانشکده گفت: این دانشکده در زمینی به متراژ 600 متر مربع و 10 میلیارد اعتبار به بهره برداری رسید.
به گفته دکتر حسین کریم، با افتتاح این دانشکده، شمار دانشکده های فعال دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به 9دانشکده افزایش یافته است.
اکنون دانشکده های بهداشت، پرستاری و مامایی، پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، پرستاری سنقر و پردیس خودگردان در استان کرمانشاه فعال است.
وی اظهار کرد: اکنون 30 نفر دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در سه رشته علوم تغذیه، صنایع غذایی و ایمنی و کنترل کیفی مواد غذایی و 90 نفر دانشجوی کارشناسی در رشته تغذیه در دانشکده بهداشت مشغول به تحصیل هستند.
وی همچنین توسعه گروه های آموزشی و اساتید و اعضای هیات علمی را از دیگر برنامه های دانشکده جدید دانست و افزود: اکنون هشت نفر عضو هیات علمی در این دانشکده مشغول به تدریس هستند.
اکنون حدود چهار هزار و 119 دانشجو شامل دو هزار و 557 دانشجوی دختر و هزار و 562 دانشجوی پسر در هشت دانشکده پزشکی، دندانپزشکی، پیراپزشکی، داروسازی، بهداشت، پرستاری و مامایی، پردیس خودگردان و دانشکده پرستاری سنقر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند.
وزیر بهداشت روز چهارشنبه برای افتتاح 10 پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی به کرمانشاه سفر کرد و تا روز جمعه مهمان مردم این استان است.
در اولین روز سفر، وزیر بهداشت از بیمارستان امام خمینی (ره) سنقر و کلیایی بازدید کرد و سپس در جلسه ای با حضور نماینده مردم و فرماندار این شهرستان و همچنین استاندار کرمانشاه حضور یافت و وضعیت بهداشتی و درمانی این شهرستان را مورد ارزیابی قرار داد.
وزیر بهداشت در دومین روز از سفر خود به استان کرمانشاه صبح پنجشنبه به شهرستان روانسر رفت و بعد از بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی در جلسه بررسی مشکلات حوزه سلامت این شهرستان حضور یافت.
افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی دکتر معاون صحنه در روز پنجشنبه از دیگر برنامه های روز دوم سفر وزیر بهداشت به استان کرمانشاه بود.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.