کامیار جمشیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه سفرهای یک روزه مددجویی با هدف ارائه آموزشهای فرهنگی و تربیتی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شود، اظهار داشت: نخستین گروه اعزامی به سفرهای یک روزه شامل 150 مددجوی تحت حمایت در استان بوده است.

وی با بیان اینکه مقصد سفرهای یک روزه اماکن زیارتی، سیاحتی و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی داخل استان است، افزود: دانش‌آموزان پسر ساکن مجتمع‌های شبانه‌روزی، دانش‌آموزان عضو کانون‌های فرهنگی، مادران و دختران نمونه و دانشجویان از گروه‌های هدفی هستند که به سفرهای یک روزه اعزام می‌شوند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: کارگاه‌های آموزشی و تربیتی طی این سفرهای یک روزه با حضور مربیان و اساتید مجرب برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود.

جمشیدی با بیان اینکه حدود 3000 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در سال 95 به سفرهای سیاحتی و آموزشی یک روزه اعزام شدند، افزود: پیش‌بینی می‌شود بیش از 1400 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در سه ماهه نخست امسال به سفرهای یک روزه داخل استانی اعزام و در برنامه‌های فرهنگی این سفرها شرکت کنند.

وی عنوان کرد: اعتبار اعزام مددجویان به سفرهای یک روزه از محل کمکهای مردمی و اعتبارات دولتی داخل امداد تأمین می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614548
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.