اکبر آزادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح نوروزی مرکز فوریت های پزشکی کرمانشاه از 25 اسفند تا 14 فروردین به مدت 20 روز ادامه داشت که در این مدت 683 مورد ماموریت تصادف جاده ای توسط همکاران ما اجرا شد.
وی افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته که 560 مورد عملیات بوده 18 درصد رشد نشان می دهد.
آزادی ادامه داد: همچنین در این مدت (25 اسفند تا 14 فروردین) آمار ماموریت های غیرتصادفی نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 17 درصد رشد نشان می دهد که شامل امداد رسانی به بیماران قلبی، تنفسی و مسمومیت می شود.
مسئول روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه در ادامه از مراجعه 121 هزار و 948 نفر به اورژانس بیمارستان های استان در تاریخ یاد شده خبر داد و گفت: 9 هزار و 328 نفر از این افراد بستری شدند.
وی همچنین از دایر نمودن سه کمپ درمانی در ورودی شهرهای کرمانشاه و قصرشیرین و روستایی واقع در سه راهی بیاشوش جوانرود خبر داد و افزود: در مجموع 883 نفر به این کمپ ها به دلایلی نظیر دل درد و سردرد، سرماخوردگی و ... مراجعه کردند.
آزادی یادآوری کرد: در طرح نوروزی مرکز فوریت های پزشکی آمار ماموریت های شهری 21 درصد و ماموریت های جاده ای پنج درصد نسبت به سال گذشته رشد نشان می دهد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.