به گزارش ایرنا،، سردار 'منوچهر امان اللهی' روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عوامل یگان امداد شهرستان کرمانشاه حین گشت زنی در محور سنندج- کرمانشاه به یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک شده و به آن دستور توقف دادند اما راننده با انجام حرکات مخاطره آمیز و بی توجه به ایست پلیس به مسیر خود ادامه داد.
وی افزود: با اقدام های ویژه پلیسی خودروی موردنظر متوقف و در بازرسی از آن 396 دستگاه گوشی تلفن همراه فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف و راننده خودرو دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
وی خاطرنشان کرد: متهم 31 ساله اهل و ساکن کرمانشاه در بازجویی های پلیسی اعتراف کرده که این محموله را از مرزهای غربی به مقصد استان های مرکزی کشور بارگیری کرده است.
سردار امان اللهی با اشاره به اینکه کارشناسان حوزه قاچاق کالا ارزش این محموله را 10 میلیارد ریال اعلام کرد، گفت: متهم دستگیر شده به همراه اقلام مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 415 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده است و بیش از یک هزار و 800 نفر نیز در این زمینه دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.
8066/7444 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.