علی محمد زورآوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سامانه بارشی که از فردا وارد جو استان می شود علاوه بر افزایش دمای شبانه، در بعضی ساعات سبب وزش باد و بارندگی بویژه در نیمه غربی استان می شود.
وی افزود: بارش علاوه بر ارتفاعات و گردنه های برفگیر، ممکن است در برخی از نواحی سردسیر نیز بتدریج به شکل برف، مشاهده شود.
زورآوند گفت: از روز دوشنبه تا روز چهارشنبه، به استثنای روند افزایشی دمای هوای روزانه و احتمالاً مه صبحگاهی در روز دوشنبه، پدیده قابل توجه دیگری برای سطح استان نخواهیم داشت.
سرپرست اداره کل هواشناسی کرمانشاه در ادامه با اشاره به دمای هوای مناطق مختلف گفت: دمای هوا در شهر کرمانشاه امروز در گرمترین ساعت به 11 درجه بالای صفر و امشب نیز احتمالا تا یکی دو درجه زیر صفر خواهد رفت.
وی ادامه داد: گرمترین دمای روزانه استان در بین مراکز شهرستانی متعلق به قصرشیرین با 17 درجه بالای صفر است و امشب نیز کنگاور، سنقروکلیایی و اسلام آبادغرب با دمای سه درجه زیرصفر سردترین نقاط استان خواهند بود.
زورآوند یادآوری کرد: پیش بینی می شود دمای هوا در نقاط مختلف استان بین یک تا سه درجه گرمتر از روزهای قبل شود.
وی در پایان گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون حدود 98.5 درصد بارش در سطح استان داشته ایم که در مقایسه با سال گذشته که 378.4 میلی متر بوده 74 درصد و نسبت به دوره بلند مدت 47 درصد کاهش نشان می دهد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermansha@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.