فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 348 هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین خبر داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۳۴۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۲۴ میلیارد ریال در قصر شیرین خبر داد.

به گزارش جماران، سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران پایانه مرزی پرویزخان حین کنترل خودروهایی که کار صادرات و واردات را انجام می‌دادند به ۱۷ دستگاه تریلی مشکوک شدند.

وی ادامه داد: مأموران در تحقیقات خود دریافتند که اعضای یک باند حرفه‌ای قصد دارند، ۳۴۸ هزار لیتر گازوئیل را در پوشش "رزین اکریلیک" (مواد شیمیایی) از مرز "پرویزخان" به کشور عراق قاچاق کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با تیزهوشی مأموران، اعضای ۱۷ نفره این باند شناسایی و دستگیر و مواد سوختی یاد شده نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال هر ۱۷ دستگاه تریلی به پارکینگ، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۴ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی همچنین از تشکیل پرونده‌ای برای اعضای این باند و معرفی آنها به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس استان برشمرد و گفت: آمار کشفیات امسال در مقایسه با سال قبل حدود ۱۵ درصد رشد نشان می‌دهد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.