محمدابراهیم الهی تبار روز چهارشنبه در نشست کارگروه سلامت استان با بیان اینکه جامعه در شرایط حساس مقابله با کرونا قرار دارد، افزود: در این شرایط نباید اجازه داد که موضوعات و مسایل دیگری به کمک کرونا بیاید و سلامت مردم را تهدید کند.  

وی با بیان اینکه شرایط امسال و بیماری کرونا حساسیت مضاعف را می طلبد، تاکید کرد: هرگونه کوتاهی دستگاه‌ها و مسوولان در مقابله با کاشت سبزیجات و صیفی جات بااستفاده از فاضلاب خام نابخشودنی است و مسوول مربوطه باید پاسخگوی کوتاهی خود باشد.

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه بااشاره به سختی شرایط مدیریت بیماری کرونا در کشور تصریح کرد: نظام ۲ راه بیشتر برای مقابله نداشت؛ یا باید راه قرنطینه کامل را انتخاب می کرد و یا باید جامعه را رها می کرد ولی راه مدیریت بیماری و ادامه زندگی مردم را برگزید.

الهی تبار افزود: اگرچه وضعیت کرمانشاه با اقدامات هوشمندانه و مدیریت که در قبال کنترل بیماری کرونا صورت گرفته مطلوب شده اما نباید اجازه بازگشت پیک اپیدمی و دو چندان شدن تهدید سلامت مردم داده شود.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۱۰ هزار و ۷۶۷ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۷۳۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۴۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۱۰ هزار و ۷۶۷ نفر رسید. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.