محمد رشیدی عصر چهارشنبه در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه کرمانشاه اظهارداشت: مردم باید حس کنند که فردی از جنس خود آنها در جایگاه نمایندگی مجلس قرار گرفته و فرد یا افرادی هستند که صدای آنها را به گوش مسوولان برسانند.

وی گفت: ترکیب مجلس یازدهم مقداری با مجلس دهم متفاوت تر است و امیدوارم با تغییراتی که در راس آن ایجاد خواهد شد شرایط بهتر و تغییراتی محسوس را شاهد باشیم. 

رشیدی همچنین با ابراز علاقه نسبت به ریاست محمدباقر قالیباف در مجلس یازدهم، از تلاش مجمع نمایندگان استان برای باقی ماندن عبدالرضا مصری دیگر نماینده کرمانشاه در جایگاه نایب رییسی مجلس خبر داد.

این منتخب مجلس در عین حال برانسجام مجمع نمایندگان استان در دوره یازدهم تاکید کرد و گفت: هر چه قدر این انسجام بیشتر باشد بهتر می توانیم اهداف استان را پیگیری و به سرانجام برسانیم.

برخی مدیران روند توسعه استان را کند کرده‌اند

وی در ادامه عنوان کرد: برخی مدیران ناتوان روند توسعه استان را کند کرده اند و به تعویق انداخته اند، مدیرانی که حضور آنها در کرمانشاه نوعی آفت به حساب می‌آید.

رشیدی اظهار داشت: اعتقاد من بر این است که مدیر بی لیاقت و بی برنامه نباید سرکار باشد چرا که حضور آنها نه تنها سودی برای کرمانشاه ندارد بلکه آسیب زا نیز هست.

وی در عین حال بر تشویق مدیران با جسارت و قوی نیز تاکید کرد و گفت: در عزل و نصب مدیران یک سری چارچوب ها و قواعد لازم است که رعایت شود و عقیده دارم شان و احترام مدیری هم که با درنظر گرفتن آن چارچوب ها کنار گذاشته می شود باید حفظ شود.

رشیدی همچنین بر حضور مدیران بومی توانمند در مسند پست های مدیریتی استان تاکید کرد و گفت: در شرایط برابر این حق نیروی بومی است که مدیریت مجموعه ای را در دست بگیرد چرا که شناخت بیشتری نسبت به کرمانشاه و امور جاری آن دارد.

منتخب مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم، همچنین مدیران استانی را مکلف به پاسخگویی به اصحاب رسانه دانست و گفت: آن مدیری که از پاسخگویی فرار می کند حتما ایرادی در کارش وجود دارد.

وی گفت: مدیران باید مسوول روابط عمومی آشنا با کار و مشاور رسانه ای داشته باشند و هم افزایی خود را با خبرنگاران حفظ کنند و هر زمانی که لازم بود پاسخگوی کار خود باشند.

دیدگاه برخی مردم نسبت به صنعت گردشگری منفی است

رشیدی در ادامه با ابراز تاسف از اینکه دیدگاه برخی شهروندان ساکن در نقاط گردشگری نسبت به این صنعت پویا و درآمدزا منفی است، گفت: این دیدگاه به این دلیل است که نتوانسته ایم کارهای فرهنگی مناسب را انجام دهیم.

این منتخب مجلس با بیان اینکه کرمانشاه استان برخورداری از لحاظ صنعت گردشگری است، افزود: متاسفانه کار خاصی تاکنون برای رونق این صنعت که در همه جای دنیا علاقه مندان بی شماری دارد صورت نگرفته است.

وی گفت: رونق صنعت گردشگری می تواند کمک زیادی به توسعه و رشد استان کرده و با فراهم کردن یک سری زیرساخت ها از آن درآمدزایی خوبی کرد.

وی در ادامه با اشاره به وجود پتانسیل و ظرفیت بالا در حوزه ورزش استان گفت: متاسفانه ورزش کرمانشاه حال و روز خوبی ندارد که نیاز است به موضوع ورود پیدا کرد.

رسانه را مقدس می دانم

منتخب مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه رسانه را مقدس می داند از رسالت خطیر رسانه ها سخن گفت و افزود: نگاه ابزاری به رسانه باید برداشته شود.

وی گفت: شفاف سازی و نقد منصفانه از رسالت ها و ضروریات کار یک رسانه است که باید در جامعه و استان احیا شود.

رشیدی در عین حال بر حفظ جایگاه و شان رسانه ها و خبرنگاران استان تاکید کرد و گفت: حتما نیاز است به مشکلات اصحاب رسانه و نشریات استان رسیدگی کرد که با آغاز به کار مجلس یازدهم این کار انجام می شود.

در ابتدای این دیدار اهالی رسانه نیز به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداخته و برخی مشکلات استان را یادآوری کردند.

از مجموع ۲۳۲ هزار و ۴۷۲ رای ماخوذه صحیح در حوزه انتخابیه کرمانشاه؛ عبدالرضا مصری با کسب ۹۵ هزار و ۶۱ رای و محمد رشیدی با ۵۷ هزار  و ۱۷۰ رای به عنوان ۲ منتخب مردم کرمانشاه شناخته شدند و سلمان محمدی بابازیدی با ۴۰ هزار و ۱۵۷ رای و ابراهیم عزیزی با کسب ۳۹ هزار و ۴۹۵ رای نیز به مرحله دوم راه یافتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.