آیت‌الله «مصطفی علما» روز دوشنبه در همایش کمک‌های معیشتی اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: مردم کرمانشاه قبل از بیانات مقام معظم رهبری در مورد کمک‌های مومنانه خوب عمل کردند و بعد از فراخوان ایشان هم انصافاً خوب به میدان آمدند.

وی اظهارداشت: پیشینیان ما هم اهل این مرام و فرهنگ بوده اند و موقوفات فراوان در استان کرمانشاه گواه صادق این ادعا است، زیرا نیات واقعی واقفین در این استان معمولاً برای کمک و رسیدگی به نیازمندان و زائران عتبات بوده است.

آیت الله علما با تجلیل از حرکت مردم برای اجرایی نمودن رزمایش مواسات و همدلی تاکید کرد: این خیزش مردم و حرکت برای همدلی و کمک بسیار با ارزش و منحصر به فرد است و چه خوب است که همه دستگاه ها به صورت مشترک یک سامانه و بانک اطلاعاتی دقیق راه اندازی نمایند که در مواقع بحران بتوانند از آن استفاده کنند.

وی همچنین با تجلیل از همراهی مردم در کنترل ویروس کرونا تصریح کرد: بحمدالله همراهی مردم استان در کنترل ویروس کرونا و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای همدلی در کمک به محرومان بسیار کارساز بوده است، زیرا این همدلی ما را به یاد سالیان دفاع مقدس انداخت که هرکس هر چه داشت برای کمک به رزمندگان در طبق اخلاص می نهاد.

حجت الاسلام «محمد صالحی» مدیرکل اوقاف ‌و امور خیریه کرمانشاه نیز در این همایش از آغاز توزیع چهار هزار بسته معیشتی و ۴۰ هزار قرص ‌نان بین نیازمندان و افراد آبرومند آسیب‌دیده ازبیماری کرونا از در استان خبر داد و گفت: این بسته‌های معیشتی شامل برنج ،مرغ، روغن، رب گوجه فرنگی، سویا و ماکارونی به ارزش هر بسته پنج میلیون ریال است که در بین افراد آبرومند و آسیب دیده از کرونا در سطح استان توزیع خواهد شد.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۲۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۸۶۴۷ نفر رسید.

کیانوش جهانپور افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲۷۷ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.