کامران آبی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگا ایرنا با گرامیداشت هفته معلم و یاد و خاطره استاد شهید مطهری، افزود: با توجه به بحران کرونا دانش آموزان به صورت چند روز در هفته و به صورت مقاطع جداگانه در فضای باز و طبیعت، آموزش می بینند.

وی اظهارداشت: همچنین برای دانش آموزان عشایری که به تلویزیون، اینترنت و یا گوشی هوشمند دسترسی ندارند، بسته های آموزشی که حاوی تکالیف هدفمند و آزمون است، ارسال می شود تا رسالت آموزشی تعطیل نشود.

رییس آموزش و پرورش قصرشیرین گفت: در مناطق روستایی نیز با مراجعه حضوری به دانش آموزان، بسته های آموزشی و کاربرگ حاوی مطالب و تکالیف درسی ارایه می شود و همچنین کانال های مجازی نیز تشکیل و فعالیت های آموزشی در این عرصه انجام می شود.

آبی اضافه کرد: در سطح شهر نیز دانش آموزان برخوردار از اینترنت از برنامه های آموزشی شبکه چهار سیما و همچنین شبکه شاد استفاده می کنند و دانش آموزانی که دسترسی به اینترنت و گوشی هوشمند ندارند با ارسال بسته های آموزشی و ارسال کاربرگ آموزش های لازم را فرا می گیرند.

وی همچنین از برگزاری جلسه قدردانی از معلم به صورت مجازی و با ویدیو کنفرانس خبر داد و گفت: با رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیز به صورت حضوری از پنج معلم نمونه شهرستانی قدردانی می شود.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت که در این شهرستان سه هزار و ۹۵۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی متوسطه اول و دوم مشغول تحصیل هستند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.