گودرز فهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گشتهای بازرسی تعزیرات حکومتی ویژه ماه رمضان از سی و یکم فروردین ماه در تمام نقاط استان کرمانشاه آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این میان بازرسانی از سازمان صمت، مرکز بهداشت، اتاق اصناف و رؤسای شعبات تعزیرات حکومتی نسبت به رصد بازار و کنترل واحدهای صنفی اقدام می‌کنند.

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بیان داشت: در این راستا با تخلفات احتمالی در توزیع اقلام ضروری برخورد خواهد شد بنابراین واحدهای صنفی موظف به رعایت قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفین به صورت قانونی برخورد خواهیم کرد.

این مسئول عنوان کرد: هدف از اجرای طرح مذکور با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای برخی اقلام پرمصرف نظیر مواد پروتئینی، لبنیات، حلیم، آش، میوه و سبزی، خرما و زولبیا بامیه نظارت بیشتری بر واحدهای عرضه این محصولات به عمل می‌آید.

فهیمی گفت: همچنین علاوه بر اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان با توجه به شیوع ویروس کرونا نظارت بر واحدهای صنفی و عرضه و تولید کنندگان مواد شوینده، بهداشتی و ضدعفونی کننده نظیر ماسک، دستکش و الکل انجام خواهد شد تا از هر گونه گرانفروشی و احتکار جلوگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه با افراد متخلف به شدت برخورد خواهد شد، تصریح کرد: نظارت‌ها در دو نوبت صبح و عصر در سراسر استان انجام خواهد گرفت.

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق سامانه ۱۲۴ یا ۱۳۵ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت با خاطیان برخورد شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.