مهرداد سالاری عصر سه شنبه در نشست روز ملی شورا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: در استان کرمانشاه چهار هزار و ۸۸۵ نفر عضو شوراهای روستا و ۱۷۶ نفر عضو شورای شهر هستند.
وی افزود: اعضای شوراهای شهر و روستا در تمام بحران هایی که پشت سر گذاشتیم همچون زلزله و سیل همپای مدیریت ارشد استان برای آبادانی منطقه خود تلاش کردند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه یادآور شد: در بحران سیل سال گذشته دیدیم که با مدیریت خوبی در سطح شهرها و روستاهای استان داشتیم توانستیم بهترین عملکرد را در کشور داشته باشیم.
سالاری با تاکید بر اینکه چرخ توسعه استان در حال حرکت است، گفت: با وجود تمام بحران هایی که پشت سر گذاشته ایم روند پیشرفت کرمانشاه در بخش های مختلف نیز حفظ شده است.
وی با اشاره به ساخت و سازها پس از زلزله و سیل گفت: در طول سال های گذشته روند ساخت و سازها و توسعه زیرساخت ها به خوبی در کرمانشاه حفظ شد.
معاون استاندار کرمانشاه تصریح‌ کرد: می توانیم در سال جهش تولید شاهد جهش توسعه ای کرمانشاه و پیشرفت های همه جانبه استان باشیم.
سالاری با بیان اینکه در برخی موارد درگیری هایی بین شهرداران و اعضای شورای شهر دیده می شود، اظهارداشت: این تنش‌ها در راستای حفظ منافع مردم و پیشرفت عمران و آبادانی است.
رییس شورای استان و نماینده شورای شهر گیلانغرب نیز در این نشست گفت: شوراها در روند کار خود دارای چالش هایی هستند که از جمله مهمترین پایین بودن درآمد شهرداری ها است.
علی الفتی افزود: شهرداری ها از جمله شهرداری گیلانغرب با توجه به درامد پایین و هزینه های بالا جوابگوی حقوق پرسنل نیستند از این رو برای پرداخت حقوق پرسنل و مزایای کارگران در حال فروش املاک شهرداری هستند.
وی عنوان کرد: فروش املاک شهرداری بدون شک تخلف محسوب می شود زیرا هزینه فروش املاک نباید برای هزینه های جاری مصرف شود اما چاره ای جز این کار نیست.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.