روابط عمومی دادستانی کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از شهرام کرمی اعلام کرد: در تلاشیم تا به منظور ارتقاء جایگاه دادسرا و تسریع در روند رسیدگی به درخواست‌های مراجعه‌کنندگان میزان خدمات الکترونیک را افزایش دهیم. 

وی تصریح کرد: در این راستا از قبل برخی برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات همچون استقرار سامانه کنترل تردد و ثبت نام ثنا (ابلاغ الکترونیکی) را اجرایی کرده‌ایم. 

وی با بیان اینکه شاکیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این سامانه به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنند، تاکید کرد: برای مراجعینی هم که در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند، در ورودی دادسرا 2 باجه مستقر شده‌اند که اقدام به ثبت‌نام مراجعه‌کنندگان در سامانه ثنا می‌کنند. 

کرمی به برخی از مزایای این اقدام اشاره کرد و گفت: کاهش میزان ترددهای غیرضروری به دادسرا، کمک به کشف افراد کار قاچاق کن، افزایش چشمگیر صدور ابلاغیه های الکترونیک و رسیدگی سریعتر به درخواست‌های مراجعه‌کنندگان از جمله این مزیت‌ها به شمار می‌رود. 

وی اعلام کرد: همشهریان که قصد دریافت خدمات از دادسرای استان دارند، باید در سامانه ثنا ثبت نام کرده و تائیدیه ثبت نام خود در این سامانه را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.