در راستای کمک به این قشر آسیب دیده ادارات و نهادهای شهرستان روانسر پیش قدم شده و کمک های خود را میان جامعه هدف تقسیم کرده اند.

سپاه بیش از ۳۰۰ بسته غذایی توزیع کرد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر گفت: طی ۲ مرحله ۲۲۰ بسته غذایی در بین نیازمندان و اقشار کم درآمد این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ محمدرضا الفتی روز دوشنبه به ایرنا افزود: هر بسته غذایی شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، روغن، گوشت قرمز، مرغ و کنسرو تن ماهی است که توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان در بین خانواده‌های کم‌درآمد که از قبل شناسایی شده اند، توزیع شد.

وی ارزش هر بسته غذایی را سه میلیون و ۳۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: ارزش بسته های غذایی توزیع شده در مجموع ۷۳۰ میلیون ریال است.

فرمانده سپاه ناحیه روانسر یادآور شد: با پیگیری های این ناحیه و همت بلند یکی از خیرین شهرستان نیز بیش از هزار و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ در قالب ۱۸۵ بسته بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

حمایت از مددجویان بهزیستی ادامه دارد

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان روانسر نیز گفت: با همت خیرین و موسسه ها و مراکز غیردولتی ۱۶۹ میلیارد ریال کمک های جمع آوری شده در قالب کارت هدیه در بین ۶۲ خانوار بی بصاعت و زیرپوشش این نهاد توزیع شده است.

مولود مظفری اضافه کرد: بسته های مواد غذایی و  بهداشتی به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال از سوی این نهاد تهیه و میان ۱۲۰ خانوار نیازمند توزیع شد.

وی یادآور شد: خوشبختانه تاکنون هیچ کدام از افراد و خانواده های زیرپوشش بهزیستی روانسر به بیماری کرونا مبتلا نشده اند.

۸۵ خانوار زیر پوشش کمیته امداد مورد حمایت قرار گرفتند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) روانسر گفت: به حساب ۸۵ خانوار زیرپوشش این نهاد و براساس خانوار مبالغی از یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا پنج میلیون ریال واریز شده است.

عزیز مراد ویسی اظهار داشت: مواد و اقلام بهداشتی نیز به ارزش ۶۰ میلیون ریال میان خانواده های زیرپوشش تقسیم شده است.

جهاد کشاورزی نیز در حمایت از نیازمندان پا به عرصه گذاشت

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان روانسر گفت: ۶۵ بسته غذایی به ارزش ۷۰ میلیون ریال تهیه و بین افراد بی بضاعت توزیع کرده است.

سیاوش کهزادی ادامه داد: این خانوارهای روستایی از قبل توسط مراکز جهاد کشاورزی شهرستان شناسنایی شده بودند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۸۲ هزار و ۲۱۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا به ۵۱۱۸ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از این ویروس در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۳۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۸۲ هزار ۲۱۱ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز ۵۱۱۸ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.