سرهنگ «علیرضا دلیری» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از اطلاع از ورود یک دستگاه کامیون حامل موادمخدر به شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی و بااستفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی کامیون موردنظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر کرمانشاه افزود: همکاران ما در بازرسی از کامیون توقیفی موفق به کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک که به صورت حرفه ای در داخل بطری های آب معدنی و در کابین راننده جاساز شده بود، شدند.

سرهنگ دلیری با اشاره به دستگیری راننده کامیون از معرفی وی به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

وی همچنین از کشف ۸۵ کیلوگرم انواع موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: در این مدت همچنین پنج باند تهیه و توزیع منهدم و ۳۳ دستگاه خودروی متعلق به قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر نیز توقیف شده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه در پایان گفت: شهروندان می توانند هرگونه اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان را از طریق سامانه ۱۲۸ به پلیس گزارش کنند.

میزان کشفیات موادمخدر استان کرمانشاه در سال گذشته نیز توسط پلیس به بیش از ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.