محمدناصر معصومی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: عملیات اجرایی این محور از اواسط آبان سال گذشته به طول هشت کیلومتر آغاز و برای تکمیل و بهره برداری از آن بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات در دست اجرا که امسال کار آن به پایان می رسد تکمیل کمربندی شهر و همچنین بهسازی و آسفالت راه سنقر به کامیاران است.

معصومی زاده، احداث بزرگراه کربلا از مسیر وینسار طی امسال و سال آینده را از دیگر پروژه های عمرانی در دست اجرا عنوان و تصریح کرد: تعریض راه سنقر به سطر به طول ۱۲ کیلومتر نیز از دیگر اقداماتی است که قرار است در سال جاری و آینده انجام شود.

فرماندار سنقروکلیایی برطرف کردن نقاط حادثه خیز جاده ای را از دیگر اقدامات در دست اجرا برشمرد و گفت: برای امسال چهار و برای سال آینده پنج نقطه اصلاح می شود.

وی در ادامه شناسایی و فعال سازی واحدهای معدنی موجود در شهرستان و راه اندازی واحد تولیدی کنستانتره آهن، منگنز و سولفات منگنز را از دیگر برنامه های در دست اجرا در شهرستان سنقروکلیایی عنوان و تصریح کرد: احداث نیروگاه خورشیدی و همچنین نیروگاه برق آبی را نیز طی امسال و سال آینده دنبال خواهیم کرد.

معصومی زاده تصریح کرد: در نظر داریم تا علاوه بر توسعه کارگاه ها و و مجتمع های فرش بافی، طرح اجرای کارخانه پشم تا فرش را نیز امسال اجرایی کنیم.

شهرستان سنقروکلیایی با حدود ۹۰ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.